A to jest miasto – niebo ogrodzone murami

 

Za chwilę zacznie się wernisaż. To ostatnia wystawa organizowana przez Związku Polskich Artystów Plastyków Polska Sztuka Użytkowa w Opolu, zamykająca cykl wystaw pod wspólnym hasłem Stacja – Opole Główne. Dzisiaj ta prezentacja malarstwa gromadzi prace pod hasłem: „A to jest miasto – niebo ogrodzone murami”. O ile się nie mylę, jest to cytat z wiersza Tadeusza Soroczyńskiego.  Wernisaż uświetni prezentacja wierszy w wykonaniu autorów. Na wcześniejszych wernisażach nie byłam, a do tego jestem zaproszona, czytać będę i ja wiersz „miejski”. Myślę, że będzie to „Miasto czuwa”, jeden z wierszy z „Czarnej aureoli”.

Wernisaż będzie dziś, 07.11.2017 godz. 18:00 – na Dworcu Głównym PKP w Opolu, a potem wystawę można będzie oglądać do 30.11.2017.

 

Dodaj komentarz