Kalendarz z ilustracją

Jeszcze jeden kalendarz. Nie wiem skąd go mam, ale najprawdopodobniej dostałam go jako dodatek przy zakupie produktu firmy, której logo znajduje się  na dole tego kalendarzyka.

Ja zachowałam ten kalendarz ze względu na tę ilustrację obok daty.

Ona mnie czaruje, przyciąga, magnetyzuje i hipnotyzuje!!! Mogę wgapiać się w nią godzinami!!! Działają na mnie kolory, układ elementów na rysunku, jego „ramy”, czyli koło na nóżkach i dwa dzwoneczki u góry, i dwie wskazówki w środku, czyli schematyczny wizerunek budzika – starodawnego budzika! Starodawne budziki umieją działać na wyobraźnię, prawda?

A te dzwoneczki u góry to dodatkowo przypominają kapelusze żołędzi, które kiedyś służyły do robienia ludzików, razem z kasztanami zresztą. To też dla niektórych osób jakieś starodawne wspomnienie…

Przyciąga mój wzrok przenikanie się kolorów, ta płynność w przechodzeniu zieleni w żółć, czerwieni w błękit, błękitu w zieleń. Czyli zestawienia jakoś niepasujące do siebie, a tu… proszę bardzo, zgodne trawy z liśćmi, kwiatami, szronem, z motylami i chmurami. Bo to – uświadamiam sobie właśnie – cztery pory roku!

I uświadamiam sobie właśnie, że napisałam kilka dni temu „dwójkę” czy też szkic „dwójki” właśnie o tym! Coś takiego:

Z jednego domu


Pory roku nie wykluczają się, lecz po cichu i
po prostu kolaborują z sobą. Są wszak rodzeństwem.

Napiszę tu jeszcze kilka(naście) słów o tej firmie, będzie to  – świadoma tego jestem – darmowa dla niej reklama, ale przez ten śliczny rysuneczek nieznanego mi z imienia i nazwiska artysty-plastyka-twórcy reklam, uważam, że zasłużyła… Mam nadzieję, że zgadzacie się ze mną. 🙂 No to posłuchajcie, może skorzystanie!?

Ravi Sp. z o.o. jest wiodącym dostawcą artykułów do wyposażenia i dekoracji wnętrz oraz do kuchni i domowych prac porządkowych. Funkcjonuje od początku lat 90-tych i jest jedną z największych firm w Polsce działających w tej branży. Prowadzi sprzedaż na terenie całego kraju w systemie presellingu. Siedziba firmy znajduje się w Brzeźnicy (woj. podkarpackie), i ma oddziały logistyczno-dystrybucyjne w Częstochowie oraz Mutowie.

Ravi Sp. z o.o. oferuje szeroki wybór artykułów używanych w nowoczesnym domu, które tworzą 6 marek:

Simple Solutions obejmuje nowoczesne artykuły do kuchni, domowych prac porządkowych, naczynia i sztućce jednorazowe oraz kategorię pranie i suszenie.

Clean Therapy jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty z grupy chemii użytkowej i zapachowej. W skład linii wchodzą między innymi pochłaniacze wilgoci, odświeżacze powietrza, produkty do utrzymania czystości i świeżości w domu.

Travella to przede wszystkim artykuły do higieny i pielęgnacji ciała jak np. cieszące się niezwykłą popularnością chusteczki higieniczne i nawilżane.

Decor to szeroka gama efektownych, oryginalnych wzorniczo artykułów do wyposażenia i dekoracji wnętrz oraz produkty, które mogą być atrakcyjnym upominkiem. W skład linii wchodzą artykuły z porcelany, szkła, stali nierdzewnej, bawełny, bambusa, kauczuku, maty, serwetki, świece i lampiony.

Nicole Comfort & Style obejmuje wysokiej jakości a także modne wzorniczo tekstylia domowe. W skład linii wchodzą ręczniki kąpielowe, pościele z bawełny i mikrofibry, prześcieradła frotte i jersey, poduszki dekoracyjne, ściereczki i ręczniki kuchenne.

Gratka – ekonomiczna linia produktów do kuchni oraz domowych prac porządkowych.

PS. Ściereczki, ręczniczki, świeżość, czystość, pranie, czyszczenie, nawilżanie, tudzież inne tzw. prace porządkowe……….. dla mnie trochę brrrrr…….. choć najczęściej nie ma wyjścia…… 🙂

Dodaj komentarz