Wielkanocna zdrapka

 

A może z okazji Świąt Wielkiej Nocy dołożyć do życzeń zdrowego jajka, mokrego dyngusa, wiosennej wielkanocnej pogody wszelakiej, a także wszelakich błogosławieństw i pomyślności – życzenia powiększenia naszych zasobów pieniężno-finansowych? Czemu nie?

Więc z nadzieją na powiększenie tych, o których powyżej, nabyłam drogą kupna Wielkanocną zdrapkę. Pewnie bym jej nie nabyła, wiedząc jakie są szanse na powiększenie tego, o czym powyżej, drogą zdrapkowania, ale jak zobaczyłam losy tej wielkanocnej zdrapki, nie mogłam się oprzeć!

Te kolory pastelowe, te jajeczka-pisanki kolorowe, ten zajączek, te kwiatki i badylki, jednym słowem urzekający obrazek!

No a ten zajączek!? Toż to obiekt do zakochania! Zobaczcie na te łapki obejmujące jajka, na jego minę, te oczka, te czerwone poliki, nos, ach, cudny wielkanocny zając!

Na a te jajeczka, kwiatki, badylki! też ładne, prawda? no i poza tym, ta tajemnica za nimi… Po lewej stronie wygrywające symbole, hmm, co to może być? A po prawej stronie tzw. moje symbole, hmm, czy takie jak te wygrywające? Jeśli jeden z moich będzie taki jak jeden z wygrywających, powiększą się zasoby, o których powyżej…

No tak, zgodnie z moją wiedzą i przeczuciami – trzeba mieć cholerne szczęście, żeby nasze zasoby, o których powyżej, powiększyły się poprzez zdrapkowanie zdrapki, nawet jeśli jest taka śliczna, jak ta wielkanocna.

 

Ale cóż, trochę emocji było, trochę, bo za 2 zł, tyle, ile „zainwestowałam” w próbę powiększenia tych, o których powyżej!

 

Alleluja!

😀

 

 

Dodaj komentarz