Po spotkaniu w Oleśnie

 

Dzisiaj nie muszę pisać, bo korzystam w sposób najzwyklejszy, czyli najbezczelniejszy i najpoprostszy – ze ściągi!!! A ta ściąga to po prostu stronka Oleskiej Biblioteki, gdzie odbyło się wczoraj przemiłe spotkanie autorskie ze wspaniałą atmosferą i na tej stronce super foto-relacja z tego spotkania. A ten wspaniały klimat spotkania to wypadkowa paru-wielu rzeczy – bo to zasłuchana publiczność, życzliwość i uśmiechy pani dyrektor i wszystkich pań bibliotekarek, miejsce mi znajome, kilka znanych mi wcześniej osób, pyszna kawa, smakowite ciasteczka z cukierni pana Gagatka, rozmowa z czytelniczkami, i w ogóle dobre fluidy krążące nad nami i takież krążące nad nami anioły

A do tego wystawa z mojego 30-lecia twórczości przywieziona z Opola – pomysł pani dyrektor Haliny Szklanny i niesamowita niespodzianka, bo myślałam, że już dawno wystawy tej nie ma, a ona się „uchowała” i może cieszyć oczy jeszcze czytelników w Oleśnie (mam nadzieję)!

Ale już więcej ani słowa, teraz zapraszam do galerii ze spotkania, za które dziękuję wszystkim biorącym w nim udział!

To tu:

https://bibliosferaoleska.wordpress.com/

A tu jedno ze zdjęć z galerii oleskiej biblioteki; oczywiście, czytam jeden z wierszy mojej „Czarownicy…”. Może „Most zwodzony”?…  Może „Erotyk toruński”?… A może właśnie „Czarownicę w sypialni”?…

Dodaj komentarz