Wielka, dziwna tajemnica – słowami o słowach

Tym razem chciałabym pokazać wywiad, który od wczoraj można przeczytać na Przystani Literackiej, a który przeprowadziła ze mną p. Katarzyna Zarecka. Bardzo podobały mi się pytania, ciekawe, a dotyczące nie tylko „Czarownicy…”, ale i innych zagadnień, związanych z pisaniem, poezją, literaturą, książką. Podoba mi się także wstęp do naszej rozmowy, który zacytuję poniżej.

„>Ziemia jest piekłem innej planety (…) Ale nasze życie to wielka, dziwna tajemnica< – Renata Blicharz słowami o słowach.

Renata Blicharz… Osoby, które znają twórczość poetki, zapewne z radością zanurzą się w ten wywiad. Osoby, które nie miały przyjemności poznać wierszy z książek poetyckich sygnowanych powyższym nazwiskiem, powinny zacząć od poniższych zdań. Jedno jest pewne – Renata Blicharz czaruje. Wabi. A gdy już wpadnie się w sidła Jej słów, nie chce się uwolnić. Oto zniewolenie w najlepszym wydaniu.”

A gdyby ktoś chciał przeczytać cały wywiad, to oto i link do niego:

http://www.przystan-literacka.pl/index.php?show=3553

Do wywiadu dołączyłam też moje zdjęcie, którego autorką jest Patrycja Cierpicka, wspaniała fotograficzka z Opola, autorka wielu ciekawych zdjęć moich (na które patrząc wierzę, że jestem fotogeniczna ! 🙂 ), ale także innych świetnych zdjęć.

2 myśli na temat “Wielka, dziwna tajemnica – słowami o słowach”

Dodaj komentarz