Rok 2013

Ta notka powinna mieć kilka tytułów.
Szczęśliwego Nowego Roku 2013!
Gdzie się podział mój piękny stary blog z damą w czerwonej sukni?
Skąd się biorą te okropne reklamy, których wcale tu nie zapraszałam?
Jak się przyzwyczaić do nowej formy tego bloga – znowu trzeba się uczyć czegoś nowego?!
Dzielność – czyli przełamałam się, pewnie się przyzwyczaję i nauczę! (ten wpis świadczy o tym, że już to robię…)!
Wykrzykniki i pytajniki.
Jeśli ktoś tu zerknie od czasu do czasu to pewnie ma dość już tego „Końca wakacji”! Ale czas tak szybko leci, że jeszcze trochę, a „Koniec wakacji” byłby aktualny! Może jednak przed kolejnym końcem wakacji uda mi się parę notek zamieścić? Jeśli tylko uda mi się też przezwyciężyć mój brak konsekwencji!

Tymczasem pozdrawiam wszystkich cierpliwych i niecierpliwych, którym dedykuję mój wiersz z tomiku „Pocztówka z bajki”.

 

Czas

Nie mam pończochy:
grosz do grosza
systematyczność zaprzecza
mojej naturze
w życiu poruszam się
jak śniegowy płatek
jestem kleptomanką chwil
zdziwień i zachwyceń
czasem przeglądam je w lustrze

zagracam tym wszystkim
nieistotnym i nieważnym
moje chwilowe istnienie
właściwie
nic się od tego nie zmieniam

tylko
skąd przy oku
ta kurza łapka

Dodaj komentarz